Dag 9 Op de Noordkaap! - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu Dag 9 Op de Noordkaap! - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu

Dag 9 Op de Noordkaap!

Blijf op de hoogte en volg Jakob en Rik

05 Juli 2015 | Denemarken, Maribo

Vandaag maken we ons op voor de laatste etappe, 250 km de weg er naar toe is prachtig. We komen langs kuddes rendieren, watervallen, tunnels van 4 en 6 km en veel sneeuw. Het is 4 graden, en regenachtig als we aankomen. We kunnen lekker warm zitten in het informatie centrum. Tegen 5 uur zetten we de tent op en maken lekkere wraps. Ik heb mijn thermo ondergoed aan en heb het dus niet koud. Het blijft bewolkt maar tegen 23 uur komt de zon een beetje tevoorschijn en kunnen we mooie fotos maken. We blijven tot 12 uur lekker warm in het info centrum. Dan maken we nog even een rondje buiten het is gewoon licht. Om half 1 drinken we nog een BB’tje en rond half 2 gaan we de tent in, opa houdt zijn kleren aan en we hebben extra dekens, het wordt 2,5 graden vannacht!