dag 7, donderdag; naar Finland - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu dag 7, donderdag; naar Finland - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu

dag 7, donderdag; naar Finland

Blijf op de hoogte en volg Jakob en Rik

04 Juli 2015 | Denemarken, Maribo

Ik heb eerst even gezwommen en opa heeft zijn grote tas met pillen te voorschijn gehaald om het pillenbakje te vullen.
Vanmorgen hebben we een oude kerk bezocht uit de 14 de eeuw. We wilden binnen kijken maar er was een begrafenis. Toch hebben we even achter in de kerk gestaan en het zo kunnen bekijken. Rond de kerk stonden allemaal kleine blokhutjes die door de kerkgangers gebruikt werd, omdat ze van uit een groot gebied kwamen. Onderweg kwamen we rendieren tegen, ze lopen gewoon rustig over de weg en het is dus goed uitkijken.
Daarna zijn we doorgereden naar Finland, en daar hebben we op een camping naast een riviertje gestaan. We hebben lekker gekookte aardappels met doperwtjes en vlees gehad.

• 05 Juli 2015 - 14:08

Henk En Aly:

Jacob en Rik,
    Geweldig jullie tocht naar de Noordkaap.
    Wat een belevenis!
    Hier in Assen is het tropisch warm, we genieten er van.
    Jammer dat Jacob toch steeds smoejes verzit om niet te gaan zwemmen, wat is dat toch?
    Toen we als vriendeclub in Sellingen waren zwom hij echt iedere morgen hoor Rik.
    @Jacob, kom op toon de een echte kerelen ga zwemmen met Rik, ik zou met toch niet laten kennen!
    Hey heel vleel plezier verder, wees voorzichtig onderweg en kom goed weer thuis.
    Groetjes,
    Henk en Aly oet Azz'n