Dag 8 vrijdag, naar Noorwegen - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu Dag 8 vrijdag, naar Noorwegen - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu

Dag 8 vrijdag, naar Noorwegen

Blijf op de hoogte en volg Jakob en Rik

04 Juli 2015 | Denemarken, Maribo

Vandaag gaat opa gaat zwemmen!?
Na het onbijt gaan we naar de rivier, opa voorop. Na een paar meter: “Veuls te kold” en na nog een paar meter “Ik goi noit vedder heur, mien haart trild aal". Het zijn natuurlijk smoesjes maar ja
Toch nog even een foto gemaakt waarop het lijkt dat opa het water in duikt. Nadat ik even lekker gezwommen heb, nemen we een lekkere warme douche, en vertrekken rond kwart over 10. Dan gaan we door naar Noorwegen. we zien een grote groep rendieren. En komen langs echte bergen met sneeuw, watervalletjes en slingerweggetjes rond de bergen, we zien van alles. Een erg mooie route!
We komen rond 2 uur aan in Alta, en bekijken nog een uitzichtpunt en het centrum. Er staat ook een nieuwe kathedraal helemaal van staal, net de kerk van middelstum. We doen even boodschapjes en eten heerlijk op de camping, waar we een mooie keuken met oven kunnen gebruiken.
De zon blijft tot na 12 uur schijnen; bijzonder.
Morgen naar de Noordkaap!

• 04 Juli 2015 - 21:48

Jakob Van Dijk:

hoe is het weer daar bij julie ik hord v greet dat het koud is