Dag 3; zondag - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu Dag 3; zondag - Reisverslag uit Maribo, Denemarken van Jakob en Rik - WaarBenJij.nu

Dag 3; zondag

Blijf op de hoogte en volg Jakob en Rik

28 Juni 2015 | Denemarken, Maribo

Vanmorgen heb ik, Rik, even een frisse duik in het meertje genomen, het was even koud maar daarna wel lekker. s'Morgens de kerkdienst gevolgd van Bedum op de tablet. Goulashsoep met brood als middageten. Daarna even beide stoelen gerepareerd met zelf naald en draad (scheerlijn en schroevendraaier). De zon kwam er bij en het werd erg warm. We hebben de achterste tent al in gepakt en de meeste spullen ook, zodat we morgenvroeg weg kunnen. s'Avonds nog even een wandelingetje gemaakt. De cola beerburg is net op, en we zitten nu nog even onze elektrische apparaten op te laden in de tv kamer.
Morgen naar Zweden!

• 29 Juni 2015 - 20:34

Henk En Aly:

Mooi dat jullie op afstand in de gaten gehouden kunnen worden, vooral voor opa is dit goed Rik!
    Weet dat we met plezier de rit zullen volgen, we hopen dat jullie het samen goe d naar de zin hebben!
    Henk en Aly

• 29 Juni 2015 - 22:21

Gertjan De Haan:

Een goede rijs geniet ervan GODS ZEGEN

• 30 Juni 2015 - 19:52

Nel Dijkema:

Leuk zeg dat ik jullie zo kan volgen. Goede reis en geniet ervan verder.